full screen background image
Search

א א א

בלוג מכבי

בלוג מכבי שירותי בריאות

מרק קישואים, זה בריא וטעים!

פנימי קישואים

קישואים לא רק טעימים מאד, אלא גם בריאים!  ריטה שאוליאן – דיאטנית קלינית, מטפלת ברפואה סינית ובאיזון רגשי, מגישה לכם מתכון למרק קיצי שהוא דל בנתרן ועשיר באשלגן, שילוב מצוין להפחתת לחץ דם.

המתכון למרק שלפניכם מאד פשוט להכנה, והתוצאה היא קערה יפה לעין וערבה לחך שרמות הנתרן הנמוכות שבה ורמות האשלגן הגבוהות מנגד, מסייעות להפחתת לחץ דם.

בנוסף המרק מכיל פטרוזיליה  וסלרי עלים  התורמים  להשתנה מרובה של עודפי נוזלים.

השום, הסלרי והלימון מוסיפים לטעם, כך שאין צורך בתבלינים נוספים העשירים בנתרן והמעלים את לחץ דם.

 

המצרכים:

5 קישואים גדולים.

4 שיני שום.

רבע כוס שמיר, רבע כוס כוסברה.

חופן סלרי עלים.

 

אופן ההכנה:

לבשל את הקישואים עד להתרככות.

להוסיף אליהם את עשבי התבול הקצוצים.

לטחון במקל בלנדר או להשאיר את הרכיבים קצוצים.

ניתן ורצוי להוסיף לימון בסוף.

 

בתיאבון!




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *