אהבה בשלט רחוק

22805-Blog-Photo-NEW_Sex-(20195)2

ששת החוקים שיעזרו לכם לשמור על מערכת היחסים, גם אם בן הזוג גר ביבשת אחרת

זוגיות היא תמיד עניין מסובך, אך עבור זוגות המתגוררים כל אחד במדינה אחרת ומנהלים מערכת יחסים מרחוק, שמירה על הזוגיות היא משימה מורכבת אף יותר. אם אתם מנהלים מערכת יחסים כזו, אנו ממליצים לכם לעקוב אחר הכללים שלהלן:

  • שאלו את השאלות החשובות ביותר בתחילת הקשר. כך תוכלו לקבוע כמה פרמטרים חשובים – איך אתם מגדירים את מערכת היחסים הזאת? האם אתם רק "יוצאים" או שמא אתם זוג לכל דבר? האם מותר לכם להתראות עם אחרים? האם תסכימו לעזוב הכול ולהגיע למדינה של בן הזוג למען היחסים או שזו לא אופציה? אלו שאלות קשות, אבל הן ישמרו עליכם מכאב לב גדול בהמשך הדרך.
  • שמרו על קשר יומיומי. קל לשמור היום על קשר באמצעות האינטרנט, דברו זה עם זה כל יום בסקייפ, בפייסבוק או במיילים.
  • עשו דברים יחד. זוגות שגרים יחד אינם מבלים זמן כה רב בדיבורים, בשונה מזוגות שמנהלים מערכות יחסים רחוקות. דוגמה לפעילות נוספת שאתם יכולים לעשות יחד מרחוק – לקבוע לראות את אותו הסרט יחד, כל אחד בביתו.
  • סמכו זה על זה והימנעו מקנאה מיותרת. אנשים הם בעלי רצון חופשי ולא ניתן לשלוט בהם. כל עוד אתם שניכם מעוניינים להיות זה עם זה, לא משנה אם אתם נמצאים כל אחד במדינה אחרת או אם שניכם חיים יחדיו, אתם תישארו יחד. אבל אתם חייבים לסמוך זה על זה, אחרת מערכת היחסים שלכם פשוט לא תעבוד.
  • נסו לבקר זה את זה לעתים קרובות ככל שהתקציב שלכם מאפשר. מערכת יחסים לא יכולה לשגשג אם הקשר היחידי שלכם נעשה דרך הטלפון. נסו לקבוע חוקים לגבי תדירות המפגשים והיצמדו אליהם. עקביות יכולה לאפשר למערכת יחסים כזו לעבוד.
  • אל תשכחו שאתם במערכת יחסים. אתם חייבים להיות שם בשביל הפרטנר שלכם. אם בן או בת הזוג שלכם פגוע או נמצא בצרה, אתם חייבים להיות שם עבורם. ודאו כי אתם זמינים עבורם ושהם יוכלו להשיג אתכם אם הם צריכים.

מקור : http://www.wikihow.com/Make-a-Long-Distance-Relationship-Work