אהבה מקליק ראשון? 10 טיפים למציאת אהבה ברשת

22805-Blog_photo_NEW_rosh-hashana_v5

רשת האינטרנט היא מזמן לא רק מרכז מידע ותקשורת עצום. כבר שנים שאנחנו משתמשים בה לצרכי פנאי, איכות חיים, בידור וגם כדרך להכיר אנשים שאולי לא היינו מכירים בדרך אחרת.
שגשוגן של הרשתות החברתיות בשנים האחרונות רק הוסיף למוניטין של האינטרנט כשדכן מעולה.

מה לעשות, לא תמיד בא לנו לצאת לבר או בית קפה כדי ליצור לעצמנו הזדמנויות זוגיות והנוחות שהאינטרנט מביא חוסכת הרבה כאבי ראש – החל במראה חיצוני דרך תחומי עניין ועד האופי. היום ניתן לערוך עם אדם שיחה אישית וקרובה עוד לפני הפגישה ולקבל רושם ראשוני. מרבית אתרי ההיכרויות מציעים שירות לצעירים ומבוגרים כאחד ומאפשרים סינון לפי בחירת המשתמש.
אם ההיכרות ברשת קורצת לכם, קבלו כמה טיפים מאיתנו כדי לעשות את זה נכון:

1. כמה שליטה אתם רוצים בתהליך? יש אתרי היכרויות שמציגים למשתמשיהם בני זוג פוטנציאלים בעזרת התאמת משתנים כמו תחומי עניין/גיל/העדפות וכו' ולעומתם יש אתרים שמשאירים את ההחלטה בידי המשתמש. אם אתם מהסוג שתמיד נופל על האנשים ה"לא נכונים" אולי כדאי שתבחרו באתר מהסוג הראשון, מה רע לתת למזל לעשות את שלו?

2. כסף, כסף, כסף – חלק מהאתרים פתוחים לשימוש חינם וחלקם מציעים שירות בתשלום. בדקו כמה משאבים תהיו מעוניינים להשקיע וקחו זאת בחשבון.

3. קטן זה לא תמיד רע – אל תירתעו מלבחור אתרים קטנים. המחשבה הרווחת היא שככל שיש פחות משתמשים כך קטנים הסיכויים להכיר, אבל אל תשכחו, אתם מחפשים רק אדם אחד, לא יותר מזה. חוץ מזה, בהרבה מקרים אתרים גדולים יוצרים תחושה של "שוק בשר".

4. עד גיל 21 אגיע לירח! נכון, חשוב שתשאירו רושם טוב, אבל אל תגזימו ובטח שאל תשקרו. חצאי שקרים תמיד מתגלים בסופו של דבר והמטרה שלכם לבנות זוגיות אמיתית וכנה, לא?

5. הדרגה, זה שם המשחק. הקפידו לשמור קצת קלפים לעצמכם, אל תגלו הכל על ההתחלה, תשאירו לצד השני למה לצפות בהמשך.

6. פרטיות – בהמשך לסעיף הקודם, בשום אופן אל תשלחו פרטים אישיים או כסף לאף אחד. ואם האינטואיציות שלכם זועקות שזה לא האדם הנכון, תקשיבו להן – יש הרבה דגים בים.

7. צפו להפתעות – אין מה לעשות, הצד השני תמיד ירצה להרשים עד כמה שניתן ועלול לספר לכם סיפור שלא תמיד עולה בקנה אחד עם המציאות, דבר שיכול להתבטא ב"שיפוץ" הגיל או המשקל. רק קחו זאת בחשבון.

8. אל תקחו שום דבר אישית – כמו בכל היכרות תיקחו בחשבון את האפשרות שידחו אתכם או שאתם אלה שתדחו את הצד השני. אכזבות הן חלק החיים, פשוט דלגו הלאה.

9. השתמשו בסינון – אם אתם יודעים מה אתם מחפשים, או מה אתם לא מחפשים, אל תהססו להשתמש בסינון שמאפשר לכם האתר. למשל, אם אתם גרים באזור הצפון ולא מעוניינים בקשר מרחוק, סננו את התוצאות לפי אזורכם.

10. אל תפחדו "לגגל" – החיפוש בגוגל, שזכה לפועל משל עצמו, יכול לעזור לכם ללמוד הרבה על הפרטנר שלכם. גוגל יכול לתת לכם הרבה מידע נוסף על תחומי עניין משותפים וחשבונות פייסבוק וטוויטר יכולים להוות מקור מצוין לעוד תמונות.

ובעיקר, אל תשכחו ליהנות… כשאתם נינוחים ובאים להיכרות בשמחה, כיף איתכם והסיכוי שלכם ליצור פתיחות שתוביל לזוגיות עולה! בהצלחה!

                http://www.webmd.com/sex-relationships/features/online-dating-tips