דייט חצי חינם

אתם מכירים את התקופות האלה שמצד אחד מנהל הבנק מתקשר להודיע על חריגה בחשבון אבל מצד שני אתם ממש רוצים לצאת ולהחיות את הזוגיות שלכם?

הנה כמה טיפים איך נהנים ובזול:

  • טיול בשדרה – נכון, אז זה לא טיול בשדרות שָאנז אֶליזֶה בפריז, אבל לפעמים הליכה בשדרת העצים ליד הבית יכולה להיות נעימה באותה מידה. הליכה איטית, שלווה, כשאתם אוחזים זה בידו של זו ומדמיינים בקול רם עם הפרטנר שלכם את המקום שבו אתם נמצאים. אפשר לספר על מקום דמיוני, אפשר לתאר שדרה מפורסמת בחו"ל שראיתם רק בסרטים ואפשר גם פשוט לתאר את היופי שאתם מוצאים סביבכם. תתפלאו לדעת כמה אטרקציות אתם יכולים למצוא במרחק דקה מהבית.
  • ארוחת בוקר – ארוחות בוקר בבתי קפה הן עסק לא זול. למה שלא נכין עם ארוחת בוקר עשירה בגבינות טעימות, ירקות טריים, מיץ סחוט וטבעי, קפה או תה צמחים ושלל עיתוני סופשבוע בבית? כך גם תיהנו מהשקט והרוגע של הבית שלכם, תיהנו מחומרי גלם שאתם בוחרים ואוהבים במיוחד והעלות נמוכה באופן מפתיע בהשוואה לתמורה.
  • פיקניק רומנטי- לאחר המהפכה הצרפתית נפתחו הפארקים והגנים הציבוריים בפני פשוטי העם הצרפתים. אלה התחילו לבלות את זמנם באוויר הצח ואופן הבילוי הזה נשאר עד ימינו. ובעצם למה לא? קנו לעצמכם שתייה, יין ומזון שאתם אוהבים, ארזו אותו בסל גדול עם מפה וצאו לגן. גם אם אין לידכם פארק או יער, אפשר לעשות זאת בגינה ליד הבית או בחוף הים לקראת שקיעה.
  • תיירות מקומית – חולמים דווקא על חופשה? למה שלא תהיו תיירים בעיר שלכם? פעמים רבות אנחנו עסוקים כל-כך בשגרת היום-יום שלנו שאנחנו פשוט לא מודעים לכך שהעיר שלנו יכולה להיות מקור מצוין לטיול. בדקו אם יש תערוכות המציגות בקרוב, ירידים שנפתחים או שווקים מעניינים קחו חופשה מהעבודה ותתחילו לטייל.