הדרך ארוכה ומפותלת – איך מחזירים את התשוקה למערכת יחסים ארוכות טווח?

22805-Blog-Photo-NEW_Sex-(21637)-4

היא זכתה לכינוי המפוקפק "הרוצחת השקטה של מערכות היחסים" ויש לה רזומה עשיר של זוגות שנפלו קורבן שלה. היא לא מודיעה מראש על הגעתה, אבל כשהיא מגיעה – אי אפשר לפספס אותה: השגרה. נוח מאד לשקוע בה וזה נעשה קל יותר ויותר ככל שהשנים עוברות.
אבל אל דאגה, תמיד יש מה לעשות כדי להשיב את התשוקה לחייכם.

נמצא כי חיי מין פעילים עושים פלאים לזוגיות ומאפשרים לשמור על קרבה פיזית ורגשית ותחושת סיפוק הדדית. לעוּבדה זו נמצאה תמיכה גם ברמה הביולוגית – בזמן פעילות זוגית משתחרר דוֹפָּמין, חומר המשפיע על מרכז ההנאה במוח.

יש לדעת: המוח הוא איבר המין הגדול ביותר שלנו. השתמשו בו! שתפו את הפרטנר בפנטזיות שלכם ושמעו את שלו. נצלו את הכח הטמון במחשבות והפנטזיות שלכם והגשימו אותן יחד.

דבר נוסף שיכול לעשות פלאים לרמות התשוקה הוא משחק מקדים טוב. פשוט קבעו יחד שב-20-30 הדקות הראשונות אין נגיעה בכל האזור שמתחת לחגורה. זמן זה יוקדש לנשיקות וחיבוקים, שלעיתים נזנחים בדרך ל"דבר האמיתי".

חבקו את הפרטנר 30 שניות לפחות. מחקרים הראו, בעיקר אצל נשים, שחיבוק של 30 שניות ויותר תורם לייצור אוקסיטוצין, הורמון המאפשר אמון ותחושה של חיבור ותשוקה מיניים.

תנו צ'אנס למין. יש סיכוי גם אם אתם לא "במצב רוח". 10 דקות של התחממות הדדית יכולה לשנות את דעתכם. צרו לעצמכם אפשרות לשבור את השגרה. החזרת החשק המיני עלולה לקחת זמן והשקעה, אבל בסופו של דבר, היא תשתלם לכם.

לקריאה נוספת:

http://health.yahoo.net/articles/sexual-health/long-term-relationships-getting-back-groove