יחי השינוי הקטן – השינויים שיכולים לשפר את איכות חייכם!

22805-Blog-Photo-NEW_Dor-3-(20195)5

מכירים את הדברים הקטנים האלה שאתם יודעים שיכולים להיות ממש ממש טובים לבריאות שלכם אבל בכל זאת מתעצלים לעשות? נגיד… כושר? או למשל… תזונה נכונה? לרוב אנחנו נוטים להזניח, אבל יש כמה שינויים קטנים שאיתם אפשר להתחיל שממש יכולים להועיל לבריאות שלכם.
ריכזנו עבורכם כמה מהם:

בקשר לחוט. חוט דנטלי, כמה נוח ופשוט. תתפלאו אבל יש לו השפעה דרמטית על הבריאות הכללית! כן כן. מעבר לתרומה שלו לבריאות הפה, בכך שהוא מגיע גם לאזורים שהמברשת לא מגיעה אליהם, הוא מסיר פלאק שפוגע בעצמות המחזיקות את השיניים. מעבר לכך, חיידקים אוראליים עלולים להגיע לזרם הדם ועלולים להחריף סוכרת ויתר לחץ דם ואף לגרום ללידות מוקדמות.

בתיאבון עם בטהובן. חשבתם פעם לאכול עם מוזיקה קלאסית רגועה ברקע? מחקרים מצאו שמוזיקה משפיעה על קצב האכילה של אנשים. אנשים שהקשיבו למוזיקה מהירה תוך כדי האוכל לקחו בממוצע 5 ביסים בדקה. כאלה שאכלו ללא מוזיקה נגסו כ-4 ביסים לדקה ואלה שהאזינו למוזיקה רגועה לעסו בממוצע 3 ביסים בדקה. הקצב האחרון הוא המומלץ, כמובן, לעיכול בריא ונעים.

לחלום על כושר. הרבה אנשים מאד רוצים לצאת לריצה על הבוקר. אלא שהם קמים ללא חשק ותהליך העלייה על מדי הספורט מוציא להם את החשק. אז ההמלצה של מומחי הספורט היא להתחכם עם עצמכם. פשוט לבשו את בגדי הספורט לפני השינה. איזה עוד תירוץ נשאר לכם?

פרגנו לעצמכם. ביום יום אנחנו עסוקים בעיקר במה הגוף שלנו "לא יכול לעשות" ומשווים אותו בצורה לא הוגנת לאנשים צעירים או אתלטיים מאִתנו, במיוחד כשאנחנו מתחילים להזדקן. הקפידו למצוא מדי יום 10 דברים שאתם מרוצים מהם בגוף שלכם והניחו את השיפוטיות בצד. אתם תראו שההתמקדות בחיובי תוסיף לכם המון אנרגיה.

בית קפה? נסו קפה בבית! למי שלא יכול לפתוח את הבוקר בלי לבקר בבית הקפה האהוב עליו או הקפיטריה בעבודה, זה עלול להישמע הזוי, אבל מומחים ממליצים להקפיד לשתות את הקפה בבית. זה עשוי לחסוך לכם כסף ואולי לא, אך זה בהחלט יכול לחסוך בקלוריות שאורבות לכם עם המאפה הכל כך מפתה שנמצא לצד הקפה במחיר נוח בבית הקפה.

http://women.webmd.com/features/big-health-payoffs