עכשיו אפשר לשמור על חיוך בריא

זה מאוד קל לדבר על כמה שהבריאות היא הדבר החשוב ביותר, אבל כשזה נוגע לבריאות השיניים והחניכיים שלנו אנחנו מעדיפים להתעלם, לדחות, ולקוות שהבעיה תיעלם מעצמה. חיוך בריא, בוהק ולבן הופך עבורנו לעיתים רבות ללא יותר מפנטזיה.

למעשה, שמירה על חיוך בריא היא קריטית לבריאותנו. בריאות השיניים והחניכיים שלנו קשורה בבריאות הכללית שלנו וברווחתנו, היא משפיעה על היכולת שלנו ללעוס ולבלוע ולכן חיונית להשגת החומרים המזינים שאנו זקוקים להם לבריאות טובה. שיניים וחניכיים לא בריאים יכולים להשפיע לרעה על הערכה העצמית שלנו, ולמנוע מאתנו לדבר ולחייך בחיוך מלא ללא חשש.

תוכנית "מכבי שלי" – הכיסוי הרפואי המורחב, החדש והמשתלם של מכבי מאפשר לכם לשמור על חיוך בריא עם הנחות חסרות תקדים על מגוון טיפולי שיניים*:

  • טיפולים משמרים** ב-23 ₪ בלבד – חברי "מכבי שלי" זכאים טיפולי שיניים משמרים (סתימות, טיפולי שורש ועקירות) – בהשתתפות עצמית סמלית של 23 ₪ לטיפול. צילום שיבוצע במרפאה במהלך אותו טיפול (סתימה/עקירה וכו'), לא יחויב בתשלום נוסף מעבר ל-23 ₪ השתתפות עצמית בגין אותו טיפול.
  • בדיקת רופא שנתית –ללא תשלום. אם יידרש צילום במהלך הבדיקה השנתית – ישלמו עבורו השתתפות עצמית 23 ₪ (לכל צילום).
  • טיפולים שיניים משקמים ב-50% הנחה – חברי "מכבי שלי" בגילאי 12 ומעלה זכאים למגוון טיפולי שיניים "משקמים" החל מכתרים, שתלים ותותבות וגם הרדמות וצילומים במכונים ב-50% הנחה לכל הגילאים.
  • אורתודונטיה ב-50% הנחה – גם בתחום האורתודונטיה "מכבי שלי" באה לקראתכם ומעניקה 50% הנחה לטיפולי ישור שיניים לכל הגילאים!
  • ועוד מגוון טיפולים ב-50% הנחה: עזרה ראשונה לאחר שעות הפעילות, רפואת חניכיים, טיפולי הרדמה, שתלים ושיקום וטיפולים כירורגים למבוטחים בגילאי 12 ומעלה.

אז עכשיו, כשתוכנית "מכבי שלי" הופכת את הפנטזיה על חיוך בריא – לאפשרית ובהישג יד, עשו טובה לבריאות שלכם, הירשמו ל"מכבי שלי" וגשו לטפל בשיניים ובחניכיים לפני שיהיה מאוחר מדי.

sheli banner*עבור הזכאויות קיימת תקופת המתנה (מלבד לסדנאות להורות צעירה) אשר רק לאחריה ניתן לממש את הזכאות כפי שמפורט בקישור הבא:  http://www.maccabi4u.co.il/20751-51882-he/Maccabi.aspx.
מבוטחי מגן זהב המשדרגים ל"מכבי שלי" עם וותק של שנה לפחות, זכאים לפטור מתקופת ההמתנה במסגרת מבצע לזמן מוגבל עד 30.04.13 (למעט בתחום רפואת השיניים, בתחום זה המבצע תקף רק לרפואה משמרת).

**השינוי נכון ל-1.4.19