רוצים לתת את המקסימום לילדים

אם יש מקום שבו נשאף תמיד לתת את הטוב ביותר זה הגנה על הקטנטנים שלנו (גם כשהם כבר ילדים גדולים…). 

עם "מכבי שלי" – הכיסוי הרפואי המורחב, החדש והמשתלם של מכבי המשימה הזו הרבה יותר נגישה ובעיקר משתלמת. ב"מכבי שלי" מגוון הטבות אשר הותאמו במיוחד לילדים שלנו:

טיפולי שיניים לילדים מעל גיל 12: סל הבריאות של המדינה מכסה ילדים עד גיל 12. אך מעל גיל 12, במסגרת "מכבי שלי" ניתנות הנחות על מגוון טיפולים ברשת המרפאות "מכבידנט" כגון:

  • טיפולים משמרים (סתימות, טיפולי שורש ועקירות) ב-20 ₪ לכל סעיף טיפול
  • 50% הנחה בטיפולים משקמים
  • טיפולי אורתודונטיה!

מבחן ממוחשב לאבחון הפרעות קשב וריכוז: מבוטחי "מכבי שלי" זכאים לבחור מבין שלושה סוגי אבחונים: T.O.V.A ,BRC ו-MOXO בעלות של 20 ₪ לכל אבחון.

טיפולים משלימים בהתפתחות הילד: ילדים המוגדים כהתפתחותיים, וילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז והמטופלים במכוני התפתחות הילד של מכבי  – זכאים ל-50 טיפולים משלימים בשנה בתחומים הבאים: רכיבה טיפולית, תרפיה באמצעות בעלי חיים, תרפיה בהבעה ויצירה, ספורט טיפולי ופעילות טיפולית במים שאינה הידרותרפיה בעלות של 60 ₪ לכל טיפול אצל מטפלים שבהסכם.

אבחון דידקטי ופסיכו דידקטי: ילדים מגיל 6 ומעלה זכאים להטבה משמעותית בתחום – זכאות לביצוע אבחון דידקטי בהשתתפות עצמית של 600 ₪ או פסיכו דידקטי בהשתתפות עצמית של 1,200 ₪.

אומנם לפעמים החלום שלנו על גידול מושלם של ילדים לא עומד במבחן המציאות, אבל עם "מכבי שלי" תוכלו לוודא שאתם נותנים להם את המקסימום.

sheli banner

*עבור הזכאויות קיימת תקופת המתנה (מלבד לסדנאות להורות צעירה) אשר רק לאחריה ניתן לממש את הזכאות כפי שמפורט בקישור הבא:  http://www.maccabi4u.co.il/20751-51882-he/Maccabi.aspx.
מבוטחי מגן זהב המשדרגים ל"מכבי שלי" עם וותק של שנה לפחות, זכאים לפטור מתקופת ההמתנה במסגרת מבצע לזמן מוגבל עד 30.04.13 (למעט בתחום רפואת השיניים, בתחום זה המבצע תקף רק לרפואה משמרת).

**כל האמור לעיל בהתאם לתקנון "מכבי שלי" לשנים 2013-2014.